Succesverhaal: getalenteerde studenten bij HDI Global

HDI

Multinational Case

Als onderdeel van de Talanx-groep is HDI Global SE al tientallen jaren lang één van de toonaangevende verzekeraars met een breed en op behoeften gebaseerd gamma aan verzekeringsoplossingen en bijhorende diensten.

HDI is via buitenlandse vestigingen, dochterondernemingen en filialen evenals netwerkpartners in meer dan 175 landen actief en biedt internationale industriële verzekeringsprogramma’s aan.

Uitdaging

HDI Global had nood aan een ervaren recruiter om hun wervingsproces te stroomlijnen. Daarnaast wilden ze ook een verfrissende, jeugdige benadering in hun marketingstrategieën integreren, om zo een breder bereik te bereiken en hun concurrentiepositie te versterken.

Onze aanpak

Dankzij ons uitgebreide netwerk vonden we al snel kandidaten die matchten met de vacatures. Na een zorgvuldige screening en evaluatie, matchten we Rosalinda met de positie van recruiter. Rosalinda heeft een diploma Financiën- en verzekeringswezen en studeert momenteel rechten. Daarna analyseerden we het marketingprobleem bij HDI Global en stelden we Ikraam aan ze voor. Ikraam heeft een master in Marketing, Media en strategische communicatie en blaast een frisse wind door het team van HDI Global.

Resultaat

Dankzij de samenwerking met Octo kon HDI Global twee getalenteerde jobstudenten aanwerven, die sindsdien deel uitmaken van hun team met perspectief voor de toekomst.

Meer weten wat Gen Z voor jouw organisatie kan betekenen?

Plan een gesprek in en laat ons samen ontdekken hoe wij jong talent slimmer en duurzamer kunnen inzetten.